Organiziranje i praćenje financijskih transakcija ukupnog poslovanjaPOT sustav omogućuje ažurni pregled i izvještavanje u najkraćem roku

Elementi:

Baza podataka za evidentiranje financijskih transakcija;

Organiziranje vezane financijske dokumentacije;

Analitika- projektna, po kontima, vremenskim razdobljima i drugim kriterijima

SVRHA: osigurava ažurno i precizno financijsko poslovanje, uvid u prihode i rashode, detaljno praćenje potrošnje i stanja po proračunskim linijama, analitiku financijskih podataka, pravovremeno planiranje, izvještavanje u realnom vremenu; skraćuje proces izrade analiza i financijskih izvještaja; rezultira s detaljnim podacima prema odabranim kriterijima za svaki oblik izvještavanja.

Usluge:

Unaprjeđenje IT podrške putem novog softvera (MS Office, Office 365)

Izrada baze za evidenciju transakcija;

Izrada vezane evidencije dokumentacije;

Pregled kriterija za analizu

Izrada alata za analizu prema potrebama naručitelja: projektni proračuni, interne informacije, temeljima knjiženja

 

Opis procesa:

ZM  izrađuje alate baze podataka;

ZM pruža asistenciju pri nabavci i instalaciji besplatnog/subvencioniranog uredskog softvera (MS Office, Office 365) za postavljanje evidencija na cloud.

Naručitelj unosi podatke iz svoje evidencije;

ZM u suradnji s naručiteljem definira kriterije za analizu

Sukladno kriterijima ZM izrađuje alate tj. organizira analizu podataka i oblikuje izvještajne formate

ZM daje upute o korištenju osnovne evidencije i alata za analizu  putem priručnika,  osnovne obuke i tjednim konzultacijama tijekom 2 mjeseca;

Nakon isporuke alata i osnovne obuke ZM  osigurava tjednu podršku u trajanju do pola sata tijekom 2 mjeseca

Dodatno po potrebi ZM daje tehničku podršku za održavanje baze podataka i analitičkih alata kao i upute za korekcije i korištenje.

 

Cijena

Cijena paketa varira ovisno o ostvarenim prihodima naručitelja u prethodnoj godini i definira se sljedećim koeficijentima:

  • 1,00 za promet do 1.500.000 kn
  • 1,2 za promet od  1.500.001 kn do 3.000.000kn;
  • 1,4 za promet iznad 3.000.001 kn

Izrada i ustupanje alata s osnovnom obukom:

6.000 kn

Dodatne jednokratne usluge:

Tehnička podrška: popravak alata - 200 kn

Dodatna informiranja i upute (trajanje do 30 minuta) – 300 kn.

 

Organiziranje i praćenje financijskih transakcija ukupnog poslovanja

POT sustav omogućuje ažurni pregled i izvještavanje u najkraćem roku.

Izdvajamo

Što vam nudimo

In the area of graphical user interfaces (GUI), a tabbed document interface (TDI) or a Tab is one that allows multiple documents to be contained within a single window, using tabs as a navigational widget for switching between sets of documents. It is an interface style most commonly associated with web browsers, web applications, text editors, and preference panes.

GUI tabs are modeled after traditional card tabs inserted in paper files or card indexes (in keeping with the desktop metaphor).

In the area of graphical user interfaces (GUI), a tabbed document interface (TDI) or a Tab is one that allows multiple documents to be contained within a single window, using tabs as a navigational widget for switching between sets of documents. It is an interface style most commonly associated with web browsers, web applications, text editors, and preference panes.

GUI tabs are modeled after traditional card tabs inserted in paper files or card indexes (in keeping with the desktop metaphor).

 
Stručno Profesionalno Brzo Učinkovito Kvalitetno Povoljno